החוק השני נגד נתניהו; סער פרסם את החוק להגבלת כהונת ראשי ממשלה

איתי גדסי 2 Comment on החוק השני נגד נתניהו; סער פרסם את החוק להגבלת כהונת ראשי ממשלה

על פי החוק ראש ממשלה לא יוכל לכהן יותר מ-2 קדנציות של 8 שנים. קרעי: "בשיטה הפרלמנטרית שלנו, חוק להגבלת כהונה של ראש ממשלה הוא אנטי דמוקרטי"

גדעון סער צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החוקים האישיים כנגד נתניהו: סגן רה"מ ושר המשפטים גדעון סער פירסם היום (שלישי) את תזכיר החוק בעניין הגבלת הכהונה של ראש ממשלה לשמונה שנים או בשמו האמיתי חוק נתניהו השני, לאחר שהחוק הראשון שצפוי להיחקק נגד נתניהו הוא חסימת האפשרות של הרכבת ממשלה על ח"כ שכנגדו הוגש כתב אישום. בשל אי האפשרות של חקיקה רטרו החוק לא יחול על ראש הממשלה לשעבר נתניהו.

השר סער אמר על החוק: "המחויבות להגבלת כהונה היא חלק ממצע תקווה חדשה ונכללה גם בקווי היסוד של הממשלה. שלטון ממושך מדי מביא עימו ריכוז כוח וסכנת השחתה ולכן נכון לכלול בחוק היסוד את עקרון הגבלת הכהונה".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, אמר בתגובה על הצעת החוק להגבלת כהונת ראש ממשלה שפרסם שר המשפטים: "בשיטה הפרלמנטרית שלנו, חוק להגבלת כהונה של ראש ממשלה הוא אנטי דמוקרטי. אני מתנגד להגבלת כהונה של נבחרי הציבור, בניגוד לפקידי ציבור ובפרט במערכת המשפט – שיש להגביל את כהונתם".

קרעי הוסיף והבהיר, "כשלא מצליחים להחליף שלטון, וגם (תודה לאל) אי אפשר להחליף את העם, מנסים לסרס את רצון העם בשיטות אחרות".

תזכיר חוק הגבלת כהונה



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    סער – רשע גאוותן מושחתת רברבן, שד משחת…

  2. 1

    יהי רצון חרבם….. תבוא בליבם וקשתותם תישברנה